مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 04:502020-11-17سياسي

تهیه طرح احیای اسلحه خانه منتسب به سردار جنگل در گوراب زرمیخ


معاون میراث فرهنگی گیلان با اشاره به تخریب 80 درصدی اسلحه خانه یا مقر نظامی منتسب به میرزا کوچک خان جنگلی در گوراب زرمیخ، گفت: در حال حاضر طرح احیای اسلحه خانه میرزا توسط مشاور تهیه شده و در صورت تامین اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان و شهرداری گوراب .

- ایسنا/گیلان معاون میراث فرهنگی گیلان با اشاره به تخریب 80 درصدی اسلحه خانه یا مقر نظامی منتسب به میرزا کوچک خان جنگلی در گوراب زرمیخ، گفت: در حال حاضر طرح احیای اسلحه خانه میرزا توسط مشاور تهیه شده و در صورت تامین اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان و شهرداری گوراب زرمیخ مرمت این بنا در دستورکار قرار خواهد گرفت.

ولی جهانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت اسلحه خانه یا مقر نظامی منتسب به میرزا کوچک خان جنگلی در گوراب زرمیخ، اظهار کرد: ساختمان اسلحه خانه یا مقر نظامی میرزا کوچک در گوراب زرمیخ واقع شده است، با توجه به بررسی های به عمل آمده به نظر می رسد قدمت بنای باقی مانده بیش از صد سال برسد.

معاون میراث فرهنگی گیلان با اشاره به تخریب 80 درصدی این بنا، افزود: طبق گزارش واصله از اداره میراث فرهنگی شهرستان صومعه سرا توافقاتی که بین مالک و شهرداری گوراب زرمیخ صورت گرفته این بنا جهت ایجاد موزه مردم شناسی در اختیار شهرداری گوراب زرمیخ قرار گرفته است و در حال حاضر مسئولیت نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح احیای اسلحه خانه منتسب به سردار جنگل در گوراب زرمیخ

تهیه طرح احیای اسلحه خانه منتسب به سردار جنگل در گوراب زرمیخ